اخبار آموزش و دانشگاه

انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد ۹۱

برای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد اینجا را کلیک نمائید!

—————————————————————————————————————————————————————

دریافت فایل اصلاحات و کدرشته محلهای جدید(بخش ج) مرحله تکمیل ظرفیت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۱

—————————————————————————————————————————————————————

مهلت تکمیل ظرفیت آزمون ارشد و ویرایش اطلاعات انتخاب رشته‌های انتخابی
تا ساعت ۲۴ شنبه ۶ آبان 

نوشته های مشابه

‫۴۴ دیدگاه ها

  1. با سلام خواهش میکنم جواب من رو بدید
    من ۲۴۰۰ مخابرات روزانه دانشگاه بیرجند درو مدم برا تکمیل ظرفیت نظرتون دانشگاه چمران مخابراتشو بزنم چون من بیشتر افراد فامیلم اهوازین و اونجا خیلی راحترم.بنظرتون بیرجند رو که ۵سال ارشد مخابرات هست رو ول کنم و چمران روکه تازه ارشد مخابرات میگیره بزنم
    البته میدنم احتمالشم کمه که من در بیام
    ولی بازم ریسکه
    بنظرتون چی کار کنم
    مثل خوره توذهنم نمیدونم چیکار کنم
    لطفا راهنماییم کنید


    مدیر:
    سلام.از نظر سطح دانشگاه شهید چمران در سطح بالاتری قرار دارد پس مدرک آن هم ارزش بالاتری دارد.پس میتوانید شانس خود را در انتخاب این دانشگاه در تکمیل ظرفیت با توجه به موقعیت و شرایط تان امتحان کنید.

  2. سلام و خسته نباشید.

    خواهش میکنم راهنمایی کنید. تو رو خدا…

    شرایط جابه جایی در مقطع ارشد توسط خود دانشجوها چه جوری هست؟!

    مثلاً من بخوام از قزوین بیام البرز رشته ام صنایع باشه. ظاهراً شنیدم هر رشته ای میتونه جابه جا شه!؟ درسته؟!

    مثلاً یه صنایع با یه مکانیک!؟ یا یه برق با یه مدیریت!؟ یا یه زمین شناسی با عمران؟! بند و تبصره و قانون خاصی که نداره!؟ بعد من الان که ترم اولم میتونم اگه کسی پیدا شد مدارک بدیم دانشگاه؟! مشکلی که نداره؟! همین الان جابه جه میشیم یا میمونه ترم دوم؟!

    تو رو خـــــــــــــــــــــــــدا راهنمایی کنید


    مدیر:
    سلام.این موردی که میفرمائید بنده حتی در دانشگاه آزاد هم ندیدم.باید رشته و گرایش یکی باشد.اگر این شرط برقرار بود تازه میتوانید با دانشگاه مبدا و مقصد موضوع را مطرح نمائید و در صورت موافقت سایر مراحل را در دانشگاه های فوق طی نمائید.

  3. استاد پژوهش محور یعنی چی؟ کلاس برگزار می کنند یا نه ؟ ما باید دانشگاه بریم ؟
    ممنون


    مدیر:
    سلام.
    شیوه آموزش محور:
    تحصیل در شیوه آموزش محور با محوریت آموزش و به صورت واحدهای درسی و بدون پایان نامه بوده که گذراندن حداقل دو و حداکثر ۴ واحد سمینار، تحقیق و تتبع نظری الزامی است و در سایر موارد عیناً مطابق آئین‌نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ناپیوسته است، البته باید توجه داشت که فارغ‌التحصیلان این دوره هیچ منعی برای ادامه تحصیل در دوره دکتری ندارند.

    شیوه پژوهش محور‌:
    شیوه پژوهش محور‌ دوره‌ای با محوریت پژوهش است که دستاورد آن ارائه فناوری جدید، ارائه نظریه و ایده جدید، تولید دانش فنی، ثبت اختراع و غیره است که مشتمل بر اخذ واحدهای درسی محدود و الزام به ارایه پایان‌نامه است. تعداد واحدهای درسی در این شیوه ۶ تا ۱۰ واحد است و دانشجو می‌تواند هم زمان با واحدهای آموزشی، واحدهای پژوهشی خود را انتخاب کند.

  4. سلام مهندس تو رو خدا جوابمو بدین
    من الکترونیک و مخابرات مجاز شدم الان کنترل و قدرت میتونم انتخاب کنم؟ ممنون


    مدیر:
    سلام.بله.

  5. سلام به نظرتون شبانه هسته ای امیرکبیر روبمونم بهتره یا روزانه کنترل زنجان رو
    با توجه به اینکه فعلا مجبورم درس بخونم رشته کارشناسیم قدرت بوده
    خواهشا کلی گویی نکنید با توجه به گرایش لیسانسم برا شرایط کاری و ادامه تحصیل آینده پیشنهاد شما چیست
    خواهشا جواب منطقی و بی رو دربایستی بدید دارم دیوانه میشم


    مدیر:
    سلام.همه چیز به خودتان بستگی دارد.اگر بعد از ارشد قصد ادامه تحصیل دارید بهتر است تغییر گرایش به قدرت یا کنترل بدهید.اگر قصد ادامه تحصیل ندارید میتوانید با همین گرایش هم در بعضی از شرکت های و سازمان ها استخدام شوید یا تدریس کنید..فقط یادتان باشد که اگر گرایش تان قدرت باشد کار راحت تری برای پیدا کردن کار دارید.

  6. سلام استاد محترم. من در مرحله اول انتخاب رشته رتبه ام در دانشگاه پیام گلپایگان رشته کنترل ۱۵۷ شد و اخرین رتبه قبولی ۱۵۴بوده است و با ۳تا اختلاف قبول نشدم و همچنین در کنترل کاشان با ۱۸ تا اختلاف و کنترل شهاب قم ۳۰تا اختلاف.
    فــــــــــــــــــــــــــــــــقط با درصد بهم بگین چند درصد امکان قبولی در تکمیل ظرفیت دارم؟؟؟
    آخه من نا امید شدم شما گفتید شانس قبولی کم است.
    ممنون از زحمات زیاد شما……..


    مدیر:
    سلام.۷۰ تا ۸۰ درصد
    شانس قبولی برای رتبه های بالا به این دلیل کم است که رتبه های پایین تر از شما که غیرانتفاعی قبول شدند در تکمیل ظرفیت شرکت میکنند تا شاید شبانه یا غیرانتفاعی بهتر قبول شوند.مثلا فردی با رتبه ۴۰۰۰ الکترونیک ارومی قبول شده است ولی به علت فضا و امکانات آموزشی ضعیف در تکمیل ظرفیت شرکت میکند تا در غیرانتفاعی بهتری قبول شود.

  7. سلام.منظور ازنمره کل مثبت(بزرگتر یا مساوی یک) در متن زیر چیست؟

    سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور پیرو انتشار اطلاعیه مورخ ۲۴/۷/۹۱ بدین‌وسیله‌ به‌اطلاع‌ داوطلبان‌ شرکت‌کننده در آزمون‌ ورودی‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ (دوره‌های‌ کارشناسی‌ ارشد ناپیوسته‌ داخل‌) سال ۱۳۹۱ می‌رساند، نظر به‌ اینکه‌ بعضی‌ از دانشگاه‌ها و مؤسسات‌ آموزش‌ عالی ‌مندرج‌ در جداول‌ ذیل‌ پس از اعلام نتایج، علاوه‌ بر ظرفیت‌های‌ مندرج‌ در دفترچه‌ راهنمای ‌انتخاب‌ رشته‌های‌ تحصیلی (شماره‌۲)، برای‌ پذیرش‌ دانشجو اعلام‌ ظرفیت‌ نموده‌اند و همچنین بعضی از مؤسسات آموزش عالی تقاضای تکمیل ظرفیت در برخی از کدرشته محل‌های خود را دارند، لذا داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام و در جلسه امتحانی حاضر بوده و با توجه به کارنامه نتایج اولیه دارای نمره کل مثبت (بزرگتر یا مساوی یک) می‌باشند، براساس ضوابط و شرایط مندرج در دفترچه‌های ثبت نام و انتخاب رشته ، برگه راهنمای آزمون مذکور، اطلاعیه مورخ ۲۴/۷/۹۱ و این اطلاعیه می‌توانند از تاریخ ۱/۸/۹۱ الی ۳/۸/۹۱ به پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: http://www.sanjesh.org مراجعه و برحسب مورد نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های رشته امتحانی و بر اساس کارنامه نتایج اولیه آزمون در رشته و گرایش مربوط، اقدام نمایند.


    مدیر:
    سلام.یعنی نمره کل داوطلب که در کارنامه در کنار هر گرایش درج شده است حداقل یک باشد.داوطلبانی که درصدهای منفی زیادی دارند که حاصل جمع نمرات شان کمتر از یک می باشد یا سفید دادند نمیتوانند در تکمیل ظرفیت شرکت کنند.

  8. با سلام. مهندس خواهش میکنم اگر میخواید راهنماییم کنید ایمیل بزنید. دیروز بصورت خصوصی پیامم و ارسال کردم. اگر هم نه باز یه خبر خشک و خالی بمون بده. من بد جور دو دلم.
    من فقط از شما که تجربه علمی داری راهنمایی میخوام. ممنونم


    مدیر:
    سلام.تا اواخر امشب پاسخ شما را خواهم داد.

  9. سلام مهندس.
    اگه بین الملل یا غیرانتفایی یا شبانه قبول بشم و نرم واسه سال بعد محرومیت داره؟؟؟
    و دیگه اینکه شریه بین الملل سمنان چجوریاس؟؟؟
    تو رو خدا جواب منو بدید…مرسی


    مدیر:
    سلام.خیر.هر ترم نزدیک ۳ میلیون

  10. سلام.این” دانشگاه علم وصنعت ایران || مجموعه مهندسی برق || مهندسی برق -مخابرات || (روزانه)(بورسیه عادی)” قضیه بورسیه عادی چیه ؟من با ۱۵۰۰ مخابرات شانس دارم؟


    مدیر:
    سلام.این سهمیه برای پرسنل نیروی دریایی ارتش هست.

  11. سلام .به نظر شما درسته الکترونیک روزانه تبریزو ول کنم (باتوجه به اینکه از گرایشم که الک نوری هست خوشم نمیاد) مهندسی پزشکی فردوسی رو بزنم البته اگه قبول شم.


    مدیر:
    سلام.خیر.هرچند که بیوالکتریک فردوسی مشهد از لیست تکمیل ظرفیت حذف شده است.

  12. خسته نباشین جناب مهندس، مطمئن هستین که بین الملل سمنان شهریش ترمی ۳ میلیونه؟ اگه اینطور باشه که مشابه شبانست، مدرک بین الملل معتبره؟ برای تدریس در دانشگاه یا دکترا یا کار؟
    ممنون میشم جواب بدین


    مدیر:
    شبانه کدام دانشگاه شهریه اش ۳ میلیون تومانه؟شهریه بین الملل معمولا بین رنج ۳ تا ۴ میلیون هست.برای بعضی از دانشگاه ها مثل گیلان ۳ میلیون و بعضی ها هم مثل فردوسی مشهد ۴ میلیون.بله معتبر هست ولی برای تدریس تضمینی نیست که در دانشگاه های سطح بالا بتوانید تدریس کنید.

  13. سلام مهندس من میتونم بین الملل هم شرکت کنم؟مرحله اول انتخاب کردم ولی قبول نشدم که برا مصاحبه برم؟


    مدیر:
    سلام.بله.مشکلی ندارد.

  14. با سلام دوباره خدمت مهندس عزیزم استاد ارجمند
    با رتبه۵۰ ۱۹-۲۰۰۰
    کنترل روزانه زنجان رو میارم
    به رتبه های داخل سایتتون مراجعه کردم پیدا نکردم
    تشکر


    مدیر:
    سلام.نمیتوان در این مورد اظهار نظر قطعی کرد.میتوانید امیدوار باشید.

  15. باسلام .مهندس خواهش میکنم به سوال من هم جواب بدید در مورد تکمیل ظرفیت .تشکر

  16. سلام مهندس خواهشا جواب منو بدید…..من روزانه مدیریت انرزی سمنان میخونم…به نظرتون کنترل زنجانو تو تکمیل ظرفیت بزنم؟؟؟؟با توجه به اینکه لیسانسم قدرته…بازار کار کدوم بهتره؟؟(آخه دوستان میگن بازار مدیریت خیلی خوبه)…و برای ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر کدوم بهتره؟؟؟؟؟؟ممنون میشم اگه جواب بدید…با تشکر فراوان از زحماتتان


    مدیر:
    سلام.از بازار مدیریت انرژی اطلاعی ندارم ولی کنترل میتواند انتخاب خوبی برای ادامه تحصیل و کار باشد.

  17. با سلام
    جناب مهندس نتایج تکمیل ظرفیت چه روزی اعلام میشه ؟


    مدیر:
    سلام.معمولا ۲ هفته بعد از پایان ثبت نام.زمان دقیقش را در سایت اطلاع رسانی خواهم کرد.

  18. سلام.بنظرتون با رتبه ۲۷۴۵ الکترونیک و ۳۲۷۹ مخابرات شانسی برای قبولی تکمیل ظرفیت در مخابرات چمران اهواز یا ملایر و الکترونیک کاشان دارم یا خیر؟؟
    با توجه به اینکه ساکن اهواز هستم و بومی محسوب میشوم شانس قبول در دانشگاه شهید چمران اهواز بیشتر میشه یا فرقی نمیکنه؟؟


    مدیر:
    سلام.پیش بینی نمیشه کرد.فرقی نمیکند.

  19. مهندس.من الان در دانشگاه آزاد کارشناسی ارشد دارم میخونم همین امسال قبول شدم.سربازی هم دارم.اکه این تکمبل ظرفیت رو قبول بشم و بخوام برم سراسری یا بین الملل پللیس +۱۰ مشکل ایجاد نمیکنه؟
    در ضمن اینکه من رتبه ام ۷۰۰۰ بوده.اصلا توصیه میکنید تکمیل ظرفیت شرکت کنم؟؟
    با تشکر از زحماتتون


    مدیر:
    سلام.در قانون جدید تا یکبار انصراف مشکلی ندارد.به هر حال شانس تون رو امتحان کنید برای غیرانتفاعی شاید قبول شدین.

  20. سلام و عرض ادب و خسته نباشید.ببخشید من گرایش کارشناسیم الکترونیک بوده و ارشد قدرت قبول شدم(کارشناسیم هم ناپیوسته بود) پیش نیاز میخورم؟ چه درس هایی رو باید بگذرونم.به نظرتون چه درس هایی رو بخونم که مشکل واسم پیش نیاد از لحاظ پایه.با تشکر از شما


    مدیر:
    سلام.بله.آموزش دانشگاه مشخص میکند که چه دروسی را باید بگذرانید معمولا تا ۱۲ واحد جبرانی دارید.دروس ماشین های الکتریکی و بررسی سیستم های قدرت

  21. با سلام.می خواستم ازتون بپرسم به نظر شما آزمونهای آزمایشی سازمان سنجش رشته ی برق از نظر جامعه ی آماری و به خصوص کیفیت سوالات در سالهای گذشته چگونه بوده و آیا شرکت در این آزمونها را توصیه می کنید؟با تشکر.


    مدیر:
    سلام.از جامع آماری آن اطلاع زیادی ندارم ولی کیفیت سوالات رضایت بخش است.از طریق لینک زیر میتوانید پاسخ تشریحی سوالات آزمون های سال گذشته را مشاهده نمائید.بله.

    http://www.sanjeshserv.ir/answer.aspx

  22. باسلام خدمت اقای مهندس وبا تشکر از حوصله وزحمات شما.پسر من امسال در تکمیل ظرفیت ارشد برق کنترل علوم تحقیقات قبول شده در تاریخ ۹۱/۷/۱۸ برای ثبت نام مراجعه کردیم چون در نامه فراغت از تحصیلم تاریخ ۹۱/۷/۴ منظور شده به ما گفتند که باید تاریخ فراغت از تحصیل ۹۱/۶/۳۱ باشد جون چهار روز از این تاریخ گذشته ما فعلا نمی توانیم شما را ثبتنام بکنیم ولی به شما مجوز میدهیم سر کلاسها بروی ونامه شمارا به کمسیون مدهیم وبعد از امدن جواب کمسیون شما را ثبت نام میکنیم حالا من نگرانم که نکنه من رو ثبتنام نکنن. لازم به ذکر که از نظر سنوات تحصیلی برای دوره کارشناسی یکساله دیگه فرصت دارم یعنی مدرک کارشناسی رو ۵ ساله گرفتم. منظور از کمسیون جی هست . ممنونم از لطاف وبزرگواری شما .خواهش میکنم مرا با راهنمایی های خودتان از نگرانی در بیاورید.باز هم از شما صمیمانه سپاسگزارم


    با سلام.چون در سیر ثبت نام دانشجویان قوانین خاصی وجود دارد برای مراحل ثبت نام نیز باید این قوانین طی شود.گرفتن کمیسیون نیز محتملا برای این است که ایراد تقریبا قانونی آن بر طرف شود.مثلا یکی از این موارد این است که شورای دانشگاه پرونده های بعد از تاریخ ۳۱/۶/ را مانند پرونده های فارغ التحصیلی بهمن ماه ارزیابی کند.پس نگران این موضوع نباشید ولی پیگیر کارتان باشید.کلاس ها را نیز طبق روال ادامه دهید.ان شاء ا… بعد از کمیسون ثبت نام شما در سیستم آموزشی دانشگاه روال طبیعی خود را طی می کند.

  23. سلام
    ضمن تشکر از زحمات شما آقای مهندس
    اگر تکمیل ظرفیت قبول شویم باید با دانشگاهی که در آن درس می خوانیم تصویه حساب کنیم یا اینکه تا آخر ترم صبر کنیم؟
    قبولی دانشگاه قبلی کان لم یکن تلقی می شود یعنی اینکه باید تصویه حساب کنیم؟


    مدیر:
    سلام.تسویه حساب باید صورت گیرد.

  24. سلام مهندس
    عیدتون مبارک
    استاد این خبر موثق هست که تعداد سوالات دروس تخصصی کنکور امسال ۱۰ تا شده؟؟؟


    مدیر:
    سلام.احتمالش هست اما خبر موثقی در این مورد تا روز آزمون وجود ندارد.

  25. سلام مهندس..با تشکر از جوابتان…میخواستم بدونم ارزش علمی مدرک دانشگاه سمنان بالاتره یا زنجان؟؟؟؟یا اصلن با هم فرقی ندارن؟؟؟ممنون میشم اگه این سوال رو هم جواب بدید؟؟…با تشکر فراوان


    سلام.ارزش مدرک به هیچ عنوان قابل بررسی نیست.هر دو دانشگاه از دانشگاه های خوب هستند.

  26. سلام،من آزاد بین الملل کیش از طریق sms قبول شدم. شما اطلاع دارین کیفیت و شهریه دانشگاش چه طوریه .در حد بین الملل سراسری هست؟. در سایتش که اطلاعاتی نیست و زنگ هم میزنم کسی گوشیو بر نمیداره.من میخواهم یک ترم مرخصی بگیریم میدن؟


    مدیر:
    سلام.کیفیت بد نیست ولی شهریه بالای ۳ میلیون.خیر.بله مرخصی میدن.

  27. سلام استاد گرامی
    لطفا در صورت امکان به سوالاتم جوب دهید برای امروز جوابها را می خوام؟
    ۱-در صورت قبولی در دوره مجازی حق انصراف داریم؟
    ۲-در صورتی که گرایش من قدرت باشه مخابرات مجازی را انتخاب کنم بهتر است یانه؟
    (من در حال حاضر ترم۱ قدرت علوم و تحقیقات دماوند هستم)
    ۳-من رتبه ام ۴۸۰۰ شده آیا شانس در بین الملل یا مجازی دارم؟
    ۴-مدرک بین الملل سمنان با چه عنوانی ارائه می شه؟


    مدیر:
    سلام.
    ۱-بله
    ۲-برای گذراندن دروس مخابراتی کار سخت تری دارید
    ۳-بله
    ۴-پردیس دانشگاه سمنان

  28. سلام جناب مهندس خواهشا تا امروز جواب بدید
    من از دانشگاه قبلی انصراف دادم
    از آنجایی که حین خدمت اون دانشگاه رو قبول شده بودم یعنی مهر امسال از محل خدمت ترخیص شدم و دانشگاه ثبت نام کردم ودر نهایت بعد از حدود یک و نیم ماه انصراف دادم
    حال دارم دفترچه رو پست میکنک تا یکم دی دوباره اعزام شم از طرفی تکمیل ظرفیت هم احتمال قبولی روزانه کنترل هست خواستم بپرسم با این اوضاع و احوال اگر قبول شم دوباره بهم مرخصی تحصیلی میدن(یعنی اگه برا یک دی برگه سفیدم بیاد– از اون طرفم دانشگاه قبول شم با توجه به اینکه یه بار در مهر مرخصی تحصیلی گرفتم بازم بهم مرخصی تحصیلی میدن)
    با تشکر


    مدیر:
    سلام.طبق قانون جدید نظام وظیفه فقط یکبار و حداکثر تا یکسال پس از انصراف میتوانید دوباره ادامه تحصیل دهید.

  29. مهندس جان دقیقا متوجه نشدم
    یعنی اگه برگه سفید بیاد و اعزام من ۱دی بخوره
    و ازطرفی هم قبولی روزانه بیاد بازهم با شرایط سوالی که ساعت۱۱/۱۷ازخدمتتون پرسیدم میتوانم خدمت نرم و دوباره معافیت تحصیلی بگیرم وبه دانشگاه برم
    مهندس جان نکنه بهم مرخصی تحصیلی ندن از کنکور سال بعد محروم شم


    مدیر:
    در صورتی که قبولی قبلی شما روزانه نباشد با توجه به قانون جدید بله ولی اگر روزانه بود و انصراف دادین باید از نظام وظیفه سوال کنیم در مورد روزانه دقیقا اطلاع ندارم.برای اطمینان بیشتر از نظام وظیفه یا پلیس+۱۰ سوال نمائید.

  30. سلام خواهشا جواب بدید
    من تو جواب نهایی سنجش دانشگاه جامع امام حسین پذیرفته شدم ولی بدلیل مشکل پزشکی دانشگاه منو ثبت نام نکرد و گفت احتمال داره که غیر بورس پذیرشت کنیم و تا به امروز جوابی به من ندادن این در حالی که تو تکمیل ظرفیت هم نمی تونسم شرکت کنم به نظر شما من چیکار کنم؟

  31. سلام مدیر خبری از تکمیل دوم دانشگاه آزاد نشد
    دوباره انتخاب رشته هست؟
    من با ۵۲۱۰ مخابرات برای تکمیل دوم شانس دارم

  32. سلام
    با تشکر از شما که با گرفتاریتون به سوالا جواب می دین. چندتا سوال داشتم:
    ۱- نتایج تکمیل ظرفیت ارشد سراسری را کی می زنن؟
    ۲- آیا ممکنه اگر در رشته جدید قبول شویم ولی انصراف ندیم تو همون قبولی قبلی ادامه بدیم؟
    آیا با ۱۲۷۰ در مرکز تحقیقات علمی و صنعتی گرایش مخابرات شانس دارم؟


    مدیر:
    سلام.
    ۱-اوایل بهمن
    ۲-خیر
    ۳-بله

  33. سلام جناب مهندس
    میخواستم ازتون راجع به رشته شناور “ابزار دقیق و اتوماسیون در صنایع نفت” بپرسم
    اینکه چطوره؟تعداد خاصی پذیرش داره؟دانشگاه خاصی؟ یا نه یه رشته جداگانه محسوب میشه؟


    مدیر:
    سلام.روزانه دانشگاه صنعت نفت اهواز با ظرفیت ۱۲ نفر روزانه و مجازی دانشگاه شیراز با ظرفیت ۶۰ نفر پذیرش دارند.
    رشته خوبی هست ولی اگر در دانشگاه صنعت نفت قبول شوید.کلا رشته های شناور داوطلب کمتری دارد و به همین دلیل ظرفیت زیادی ندارد.در صورت قبولی در این رشته از نظر کار تقریبا مشکلی نخواهید داشت و پس از فارغ التحصیلی جذب شرکت نفت خواهید شد.

  34. با سلام و روز بخیر

    آقای مهندس شما از زمان دقیق اعلام نتایج تکمیل ظرفیت اطلاعی ندارین ؟

  35. مهندس سلام .
    کنکور ارشد ۹۱ درصدهای دروسم به ترتیب زیر بوده و هیچ جایی حتی غیرانتفاعی قبول نشدم . چرا ؟؟؟؟؟؟
    خواهشا یه جوابی بدین .
    آخه کسانی بودن که سالهای قبل با این درصدا یا کمتر جاهای خوبی قبول شدن.

    ریاضیات ۳٫۰۳
    مدارهای الکتریکی ۲۲٫۲۲
    الکترونیک ۲۲٫۲۲
    ماشینهای الکتریکی ۳۹٫۳۹
    سیستمهای کنترل خطی ۳٫۰۳
    الکترومغناطیس ۱۱٫۱۱
    تجزیه و تحلیل سیستم ها ۲۲٫۲۲
    مقدمه ای برمهندسی پزشکی ۱۱٫۱۱
    زبان ۲۰- (البته من زبان اصلا نزدم و این درصد برام اومده)
    بقیه دروس ۰۰ بود.
    جناب مهندس امیدی برا تکمیل ظرفیت هست یا بشینم و برا ۹۲ بخونم ؟؟


    مدیر:
    سلام.شما رتبه تون چند بوده؟

  36. سلام مهندس
    لطفا حتما جواب بذارین.
    به نظرتون با مخابرات ۱۲۰۰ سازمان تحقیقات علمی صنعتی قبول می شم؟


    مدیر:
    سلام.احتمالش هست.نظر قطعی در این زمینه نمیتوان داد.

  37. سلام مهندس خسته نباشی خواهش میکنم به این سوالم ج بدین
    مهندس جان نیاز دارم به جوابتون
    من با ۵۸۰۰ الک و مخابرات تو تکمیل ظرفیت تو ی کودوم غیر انتفاعی ها شانس دارم ابیک یا خاوران یا کاشانی پویش یا شهاب دانش ….؟


    مدیر:
    سلام.نمیتوان نظر قطعی داد ولی احتمالا خاوران.

  38. سلام خسته نباشین مهندس ممنون از جوابتون
    فکر میکنم من سوالمو اشتباه (ناقص)طرح کردم شرمنده
    با ۵۸۰۰ الک و مخابرات ودر کنترل ۶۱۰۰بودم به ترتیب زیر انتخابهام بود
    سجاد-الکترونیک
    شهاب دانش-الکترونیک
    سجاد-مخابرات
    غیاث الدین جمشید کاشانی-مخابرات
    پویش قم-مخابرات
    جهاد دانشگاهی اصفهان-الکترونیک
    ابا-ابیک_مخابرات
    ادیبان-مخابرات
    خاوران-مخابرات
    شهاب دانش قم-کنترل
    فیض کاشانی-کنترل
    امل-کنترل
    سمنان-مخابرات سیستم بین الملل
    دانشگاه گیلان-رشت مخابرات مجازی اموزش محور
    حالا با توجه به تجربتون میشه بهم لطف کنین و بگین کجا با احتمال چند درصد قبول میشم (اون ماشین سازمان سنجش رو کودوم انتخابه من متوقف میشه دیگه و برام ثبتش میکنه)میدونم پیشبینی در این مورد خیلی سخته ولی من شما رو همه جوره قبول دارم
    امیدوارم همیشه در تمامیه مراحله زندگیتون خدا پشتو پناهت باشه مهندس


    مدیر:
    سلام.خاوران ۵۰ تا ۶۰ درصد.بین الملل سمنان و مجازی گیلان بالای ۸۰ درصد.

  39. سلام مهندس جان .
    مهندس عزیز این درصدایی که من دارم و این رتبه هایی که برام اومده احساس میکنم به هم نمیان .!!!

    گرایش نمره رتبه
    ۱ ۲۸۳۸ ۶۴۱۰
    ۲و۵و۶ ۲۵۰۹ ۹۰۰۹
    ۳ ۲۷۸۲ ۶۷۰۵
    ۴ ۳۴۵۴ ۴۷۰۹
    ۷ ۲۷۲۸ ۸۴۱۰
    ۸ ۳۴۲۹ ۴۷۹۲
    اینم رتبه و نمره هایی که برام اومده .
    ولی تعجبم از اینه که من زبان رو دست بهش نزدم و منفی برام اومده .
    واقعا این رتبه ها برا اون درصدا منطقی بنظر میرسن ؟
    مهندس باید بخونم برا ۹۲ ؟


    مدیر:
    سلام.مهم نمره تونه که با رتبه تون مرتبط هست.
    برای غیرانتفاعی و بین الملل و مجازی شانس دارید ولی بهتر است بخوانید برای دانشگاه بهتر.

  40. خیلی خیلی متشکرم مهندس که جواب دادین .

    اگه غیر انتفاعی یا مجازی و بین الملل قبول بشم و نروم کنکور ۹۲ محروم میشم ؟


    مدیر:
    خواهش میکنم.خیر.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا