اخبار آموزش و دانشگاه

آزمون ept دانشگاه آزاد ۲۳ خرداد برگزار می شود

آزمون ept به دوره های آمادگی تخصصی زبان انگلیسی در دانشگاه آزاد اسلامی گفته می شود.

ناصر اقبالی افزود: متقاضیان با مراجعه به وب سایت ept.iauset.com نسبت به ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.

وی در ادامه افزود: ثبت نام شدگان برای دریافت کارت ورود به جلسه به سایت ept.iauset.com در روز چهارشنبه ۲۱/۳/۹۳ مراجعه و نسبت به دریافت پرینت آن اقدام کنند.

اقبالی گفت: منابع این آزمون Understanding and Using English Grammar – By: Betty Azar ، Mosaic 1 and 2 (Reading) Select Reading (Pre intermediate- Intermediate and Upper intermediate)، ۵۰۴ Absolutely Essential Words for TOEFL – Fifth Editionاست.

همچنین وی در ادامه با اشاره به اینکه ثبت نام آزمون آکادمیک و جنرال از روز پنج شنبه ۸/۳/۹۳ آغاز شد و تا یکشنبه ۱۱/۳/۹۳ ادامه دارد، گفت : متقاضیان پس از اطمینان از فعال بودن پروفایل کاربری خود می توانند بر روی وب سایت آیلتس نسبت به ثبت نام قطعی خود اقدام کنند .

اقبالی در ادامه افزود : این آزمون در روز پنجشنبه مورخ ۱۹/۴/۹۳ در تهران و به آدرس : خیابان حافظ ، انتهای پل دوم ، رو به روی تالار بورس ، پلاک ۳۰۳ برگزار می شود .

رئیس مرکز آزمون در خصوص زمان اعلام نتایج این آزمون گفت : نتایج در روز چهارشنبه ۱/۵/۹۳ از طریق سایت Results.ielts.org اعلام خواهد شد .

وی در ادامه افزود : برای رفاه حال متقاضیان آزمون های آیلتس همه تاریخ های آزمون های دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان سال ۲۰۱۴ بر روی وب سایتielts.org قابل مشاهده است.

اقبالی در پایان گفت : ثبت نام شدگانی که علاقه مند دریافت کارنامه خود هستند ، می توانند به دفتر مرکزی آیلتس مراجعه کنند و یا اینکه درخواست ارسال کارنامه به درب منزل را در روز آزمون به متصدیان برگزاری آزمون بدهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.

دکمه بازگشت به بالا